Monday, June 8, 2009

პოსტი 1000 წვრილმანზედ..

პირველ რიგში - Facebook-ზე დავრეგისტრირდი. ბლოგერების თემაშიც დავპოსტე ჩემი მონაცემები, ვიღაცეების ფანიც გავხდი :D ცოტა არეულობა მაქვს ჯერ, ვერ გავიგე რაღაცეები, მაგრამ ვეჩვევი. Pet Society-ში გავწევრიანდი გუშინ და ძალიან საყვარელი Pet მყავს, ბუბა დავარქვი :D კიკაბიძესთან კავშირში არ არის.. ნუ, ირიბად სადღაც კი არის :D სქესს რომ ვირჩევდი, ვერ მიხვდი რომელი მოვნიშნე და აღმოჩნდა რომ მამრი ამირჩევია, თუმცა ორივე შემთხვევაში ბუბას ვარქმევდი მაინც :P ხოდა რა მინდოდა მეთქვა, იქ არვიცი როგორ ხართ და მიპოვეთ რა, განსაკუთრებით ვისაც Pet-ები გყავთ, ჩემს ბუბას მეგობრები ჭირდება :უსერ: შეგიძლიათ მეძიოთ - konnchetina@yahoo.com :)

კიდევ, [ან, უნდა ჩაგიშვა, მაპატიე :უსერ:] ერთ-ერთ წინა პოსტში სოფი ვახსენე, hanna კი რეგულარულად კითხულობს ჩემს ბლოგს და სოფისთან გადავიდა და მისი პოსტები წაიკითხა, დღეს კი აღფრთოვანებული მოვიდა, ძალიან დააინტერესა სოფის პიროვნებამ. მარტო მაგიტომ მინდა ბლოგიო, რომ რაღაცეები ვკითხოო :D ბლოგერზე კი აქვს პროფილი, მაგრამ ჯერ არ პოსტავს :) ასე რომ, ან, შეგიძლია დაიწყო უკვე :))

და ბოლოს - დღეს hanna-სთან ვიყავით, მისი პირველი ხელფასი აღვნიშნეთ :P მართალია მე დროის უმეტესი ნაწილი Australia's Next Top Model-ის ყურებაში გავატარე, მაგრამ კარგი იყო მაინც :P

2 comments:

  1. კარგებოოოო!!
    ფეისბუქზე ჩემი სახელი და გვარით ვარ: Sophie Gorelashvili :) ჩემს პეტს ბობო ჰქვია, ისიც ბიჭია :ლოლ:
    ანის (Hanna) დიდი მადლობა, რომ აინტერესებს ჩემი ბლოგი და ვურჩევ დაიწყოს "ბლოგვა". შენი wonderland კი ძალიან მიყვარს და სიხარულით შემოვდივარ :)

    Lots of love & hugs!!! :)

    ReplyDelete
  2. lots of thanks!! :) :user: :love:

    ReplyDelete