Wednesday, November 18, 2009

Sunday morning in wednesday

 

Nat ratom ar iyavi dges? Sunday morning moicyve yavit xelshi xo? :)

 (C) Hanna

 

  თბილ საწოლში ვწევარ, საათის წიკწიკსა და წვიმის ხმას ვუსმენ. მცხელა, მაგრამ როცა ვიცი, რომ სახლში ძალიან ცივა, სიცხე მსიამოვნებს. გულისცემას ვგრძნობ - ფრთხილად, ძალიან ფრთხილად იკუმშება გული.  საწოლიდან გადმოვდივარ და სარკეში ჩემს გაჩეჩილ თმას ვუყურებ, მერე ჩემს თავს ვუღიმი და ხმამაღლა ველაპარაკები, ახალგაღვიძებული ხმით. დიდ ხალათს ვიცვამ და აბაზანაში შევდივარ. თვალის უპეები მოლურჯო-მოშავო მაქვს, მაგრამ მომწონს. არა, კი არ მიხდება, მე მომწონს.  

   მე მარტო ვარ სახლში. უკვე 12 ხდება, ოთხშაბათია და ამ დროს წესით ლექციაზე უნდა ვიყო.. რომ არა ეს წვიმა, ვიქნებოდი კიდეც.  ყველაფერს ვაღებ და სახლში სველ ჰაერს ვუშვებ,  მერე ჰანნას სმს-ზე ვპასუხობ, რომ დღევანდელ დღეს ხსნადი ყავა მოუხდებოდა ძალიან, და რომ სამწუხაროდ ხსნადი არ მაქვს. ამიტომ სამზარეულოში შევდივარ და თურქულ ყავას ვიდუღებ. 

 კომპიუტერს ვუჯდები, დიდი ხალათით და ყავით.  and I'm still here - happy sunday morning..

8 comments:

  1. shenc gacivdi natalia? :(
    male gamojanmrteldi :)))

    ReplyDelete
  2. gaciebuli da cvimian-yaviani mogesalmebi :))
    Lazy Ass Wednesdays- chemi deviz iyo dzalian didi xani :)

    ho. kide ara-xsnadi yavit kofe po varshavski ketdeba, pirdapir cxeli cylis dasxmit da me dzalian dzalian miyvars cade mere :)

    ReplyDelete
  3. kaccooo
    ra dros gaciebaaa. mixedet tavebs! dialaobit daliet tafliani ckali da gadzlierdebit!

    ReplyDelete
  4. babisa,
    Tomushka,

    მე უკვე ვიყავი გაციებული, ახალი რეაბილიტირებული ვარ :)) დღეს უბრალოდ წვიმის გამო დამეზარა წასვლა :P

    Anuschka, როგორ გავაკეთო ყავა, უბრალოდ წყალი დავასხა? თუ რამე სპეციფიური მომზადება ჭირდება :)

    ReplyDelete
  5. rogor miyvars sheni yaviani postebi :) :)
    gamo

    ReplyDelete
  6. უუუუ!
    რა კარგი პოსტი იყო.
    ცოტა სასაცილოდ ჟღერს, რასაც გეტყვი, მაგრამ ჩემს "ახალგაზრდობას" მაგონებ :D I mean, სტუდენტობას, მეც ვაკეთებდი ასე, ვრჩებოდი სახლში მარტო, ვსვამდი ყავას, ვწერდი და ვოცნებობდი...

    ყველაფერს თავისი დრო აქვს, ახლა ყველაფერი ისეთი დაგეგმილი მაქვს აქ, რომ 1 წუთსაც კი არ ვჯდები ისე.

    ENJOY LIFE! LIVE IT TILL THE END! :))

    ReplyDelete
  7. ზარმაცო :))
    შემშურდა ცოტა, მე არ შემიძლია სამსახურში არ წავიდე თბილი ლოგინის გამო და თანაც დიდი ხანია აღარ ვყოფილვარ სახლში მარტო..

    ReplyDelete
  8. როგორ გამიხარდი - უადგილო ზარმაცი კვირა დღეების მოყვარულო...

    ხანდახან უნდა მოიწყო ასეთი დღე... და მართალი ხარ, წვიმა უხდება ხოლმე ძალიან <3

    ReplyDelete