Tuesday, February 16, 2010

Viva La Vida

როცა ცუდად ვარ, ჩემს wonderland-ს ვაფარებ ხოლმე თავს. დღესაც ასე ვარ - უმიზეზოდ ცუდად.

აი, ეხლა მინდა ესპანეთში ვიყო. ქუჩაში მივდიოდე და თავზე მზე დამნათოდეს. აუტანლად ცხელოდეს, და მე მაინც ბედნიერი ვიყო.


ესპანეთში მინდა. ყვითელ, მზიან ესპანეთში.

პაწაწინა სახლში მინდა ვცხოვრობდე, ნათელი ოთახებით და მწვანე დარაბებით. სამზარეულოთი, სადაც ვიკულინარებდი ხანდახან, გემრიელ ნამცხვრებს გამოვაცხობდი, მერე მაგიდაზე დავდებდი, წინ დიდი ჭიქით ყავას დავიდგამდი და ბევრს ვიფიქრებდი გარინდებული..


საძინებელში წიგნების კარადა მექნებოდა, მე კი ღამეებს ლეპტოპთან გავათენებდი.

ესპანეთში მინდა. ყვითელ, მზიან ესპანეთში.

საღამოობით, დაბინდებისას, ლამპიონები აინთებოდა. დღის შუქიც გაფერმკრთალდებოდა, და სიგრილესთან ერთად, ხალხის ხმაური გაძლიერდებოდა.

მე ისევ ქუჩაში ვივლიდი. ხმაურისგან და ესპანური გიტარისგან ოდნავ გაბრუებული.


ყველაფერს დავთმობდი, და ვიცხოვრებდი ბედნიერი იქ, ჩემს სახლში..



ფერნანდო ვერდასკო მომწონს. რაღაც აქვს, ისეთი..



ოქროსფერი გოგო ვარ. დედამ ასე მითხრა. დღეს ალბათ ესპანეთის მზე ვანათებ და იმიტომ.



გამამხნევეთ რა.

14 comments:

  1. რაღაც ისეთი პერიოდია, რომ ყველა ისე ვართ - უმიზეზოდ ცუდად არეულ დარეულები. ჰოდა, მალე გადაივლის.. გაზაფხულს ველოდები წამალივით.

    ReplyDelete
  2. nataliaaa, ánimo mujerrrrr :D :D

    egeTi dReebi yvelas aqvs, ase rom, ar moiwyinooo :) da espaneTSic Camoxval, visac ase Zalian uyvars, aucileblad usruldeba ocneba :P <3 <3

    ai es video Sen, imisaTvis, rom gaicino :D

    http://www.youtube.com/watch?v=LMh5C-5jn1U

    ReplyDelete
  3. ესეთი საშინელი დღეები ხშირად მაქვს:|

    არაუშავს გადაგივლის :შ

    ReplyDelete
  4. აუ მართლა რაღაცნაირი დღეებია.
    დებილური და არაფრისმთქმელი.

    ReplyDelete
  5. mec mzes da gasafxuls velodebi,an marto mses mainc :)

    ReplyDelete
  6. me kidev zalian mshvidi var dges.
    mgoni yvelaferi kargadaa.
    gamxnevdi, miako :*

    ReplyDelete
  7. ისე მომინდა ესპანეთში მეც.. რომანტიკულად და თბილად აღწერე..
    ხოლო რაც შეეხება უაზრო პერიოდს, მგონი მართლა ძალიან ბევრია შენსავით. მე მაგალითად;) ისე, თითქოს ყველაფერი წესრიგშია..არაფერი ცუდი არ ხდება და მაინც რაღაც გაკლია.. მე ის მამხნევებს ხოლმე, რომ ასეთი პერიოდის შემდეგ ყოველთვის კარგი პერიოდი იწყება..თან ძალიან მალე დაიწყება..

    ReplyDelete
  8. იმ ყველაფრის კეთება, რაც შენ აღწერე, აქაც კარგად შეიძლება. ყვითელ ესპამეთშიც წვიმს და ნაცრისფერ საქართველოშიც მზეა, ხანდახან. პრობლემა საკუთარ თავში უნდა მოაგვარო, თორე გინდა ესპანეთში იყო და გინდა აქ, იგივენაირად ცუდად იგრძნობ თავს.
    პ.ს. კომენტარზე მეტყობა, რომ მეც იგივე მდგომარეობაში ვარ: ) DEPRESSED

    ReplyDelete
  9. ნატ, ამ შემთხვევაში სწორედ მაგას ვგულისხმობ - რომ ცუდად ვარ, მე თვითონ ვარ ცუდად და wonderland-ში ბლოგი არ მიგულისხმია :) იმას არ ვამბობ, რომ საქართველოში არ მინდა. ჩემი ოცნების ქვეყანას ვაფარებ თავს, ფიქრებით მაინც. თორემ მუდმივად ყვითელი, მზიანი, და ბედნიერი ქვეყანა რომ არ არსებობს, მეც კარგად ვიცი. ეს ერთგვარი თერაპიაა.

    kuda, დე, მიხარია რომ შენ კარგად ხარ. ყველა ამბობს, რომ ცუდი პერიოდია, და შენ კიდევ კარგად ხარ :*

    AnnA, thank you so much! <3

    ReplyDelete
  10. ჰო.. შენ აუცილებლად წახვალ ესპანეთში.. და მე აუცილებლად ვიქნები იქ , შენს მეზობლად :)) მესტუმრე ხოლმე ფორთოხლების ბაღში :)

    ReplyDelete
  11. Kaia mec momcons gemrieli namcxvari da gemrieli kava :)))) Mara jer ukofeino kavas vjerdebi:)) pragnancy:))) à kide is Rom Kai blogi gakvs.

    ReplyDelete
  12. რა ბედნიერებაა, როცა ვიღაცისთვის ახსნა არ გჭირდება შენი განცდების, იმიტომ რომ ისიც ზუსტად იმავეს გრძნობს და უსიტყვოდ უგებთ... ^_^

    ReplyDelete
  13. ესპანეთი... <3
    რამდენიმე წელია მეც შეყვარებული ვარ ამ ქვეყანაზე. წელს კი ათასჯერ უფრო მეტად შემიყვარდა.
    აუცილებლად ნახავ და ზუსტად ვიცი რომ მოლოდინს გადააჭარბებს.
    მე წელს მქონდა მაგის ბედნიერება, რამდენიმე დიდ ქალაქში მომიწია ცხოვრება. <3

    ReplyDelete
  14. :D :D :D
    წლეს კი არა შარშან, ჯერ ვერ აღვიქვამ უკვე 2012 რომაა :)
    2011 წლის გაზაფხული-ზაფხული <3 <3

    ReplyDelete